www.superbahis77.com

16 Ocak 2009 Cuma

Aziz Yıldırım Bombaladı

Fenerbahçe eski yöneticisi Hakan Bilal Kutlualp divan da söz alarak Aziz Yıldırım ve yönetiminin son dönemdeki çalışmaları anlatarak, yapılan çoğu işin olumlu olduğunu ifade etti. Kutlualp kulübün bütçesinin bağımsız bir denetleme şirketi tarafından denetlenmesi gerektiğinin doğduğunu ifade ederek, "Fenerbahçe'nin geldiği noktada kimsenin bugünkü hesaplarla ilgili bir şüphesi olmamasına rağmen, bağımsız bir denetleme kurumunun çağın gereği olarak denetlemeleri yapması gerek" dedi.

Mayıs ayında yapılacak olağan genel kurulda Aziz Yıldırım'ın yanı sıra bir kaç adayın daha seçimlere katılmasının gündemde olduğunu ve bu durumun Fenerbahçe için sevindirici olduğunu kaydetti.

Kutluap konuşmasının son bölümünde Fenerbahçe yönetiminin başkan Aziz Yıldırım'ın ailesinin inşaat şirketi tarafından yaptırılan Millenium Evleri'nden 8 adet villa almasını gündeme getirerek, bir Fenerbahçe yöneticisinin kulüp ile ticari ilişki içerisinde bulunmasının tüzüğe ayrıkı olduğunu siyleyerek, Aziz Yıldırım'ın villaları kulübe hibe etmesi gerektiğini söyledi. Kutlualp'in bu açıklaması üzerine salonda ortam gerilirken Başkan Aziz Yıldırım yerinden ayağa kalkarak, eline aldığı tüzük kitabını Kutlalp'e gösterdi. Konuşmasını sürdüren Kutlualp'in "Suskunluğumuz yanlış anlışılmasın biz herşeyin farkındayız" cümlesi üzerine bu kez Asbaşkan Şekip Mosturoğlu oturduğu yerden, "Suskun kalmadın. Denizli'de şampiyonluk kaybettiğimizde göbek attın" sözlerini tansiyonunun yükselmesine neden oldu. Kutlualp Şekip Mosturoğlu'nun bu sözü üzerine "Ben şampiyonluğumuzda göbek attım" cevabını verdi.

Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım'ın, Hakan Bilal Kutlualp'in konuşmasını yüzünde gülümseme ifadesiyle takip etmesi dikkat çekti.

AZİZ YILDIRIM, HAKAN BİLAL KUTLUALP'İN ELEŞTİRİLERİNE SERT YANIT VERDİ
"Sen Hakan Bilal Kutlualp Anelka'yı getireceğim diye İngiltere'ye gittin dönüşte özel uçak parasını kulübe fatura ettin. Bu kulübe nasıl yönetici olduğunu unutma. Daha yönetici olmadığın dönemde Viyana'ya giderken uçakta tuvaletin üstünde oturuyordun. Bana o günleri tekrar konuşturtma"

Fenerbahçe Yüksek Divan Kurulu toplantısı Faruk Ilgaz Tesisleri'nde yapıldı. Toplantıda son olarak söz alan Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım kendisini eleştiren eski yönetici Hakan Bilal Kutlualp'e sert bir şekilde yanıt verdi.

Aziz Yıldırım, Fenerbahçe yönetiminin başkan Aziz Yıldırım'ın ailesinin inşaat şirketi tarafından yaptırılan Millenium Evleri'nden 8 adet villa almasını eleştiren ve bu villaranı kulübe hibe edilmesi gerektiğini ifade eden Hakan Bilal Kutlualp'e cevap olarak şöyle konuştu:

"Aslında konuşmak istemiyordum ama ama yapılan haksız eleştiriler sonrası konuşma kararı aldım. Konuşma nedenim de beni Fenerbahçe'den menfaat sağlama pozisyonuna düşürenlere cevap vermek. Ssuskunluğumu bozuyorum. Biraz geçmişe döneceğim. 1998 yılında başkan adayı oldum ve 1 oy farkla başkan seçildim. O gün kulübün 16 milyon dolar bütçesi vardı. Aradan geçen 10 yılda bütçeyi 200 Milyon Dolar seviyelerine getirdik. İlk geldiğim dönemde bir hafta içinde kulübe 6 milyon dolar katkıda bulundum. Bunların hiçbirini söylemedim. Geldiğim dönemde 3 ay ödeme alamayan oyuncularımıza ve diğer birimlere ödemeleri yaptım. Çaycısından çiçekcisine kadar kulübün tüm borçlarını kendi imkanlarımla kapattım. 2000 yılında Baliç'i 19 Milyon Dolar'a Real Madrid'e sattım. O gün Real Madrid pazarlığı 6 Milyon Dolar'dan açmıştı. 20 Milyon Dolar'a satacağıma söz verdiğim için bu rakamda ısrarcı oldu. Real Madrid en fazla 17 Milyon Dolar vereceğini ifade ettiğinde ben 19 Milyon Dolar'a satmakta direttim. O dönem Baliç'in 2 Milyon Dolar parasını cebimden verdim. Bana tüzüğe uymadığım ve tüzükle ilgili hatalar yaptığım şeklinde eleştiri yapanlara, bu tüzüğün hazırlanmasında günlerce çalmıştığımı ve neyin doğru neyin yanlış olduğunu iyi bildiğimi söylemek isterim. Ben bu kulübe hayatımı verdim. 10 yılımı verdim. En ufak bir maddi kazanç peşinde olmadım. Bu kadar dönemin ardından 8 tane villa alıp kulübe hibe etmediğim ifade ediliyor. Böyle eleştirilere anlam veremiyorum. Biz bu işin belgelerini ortaya koyduk. Zamanı gelince o villalar da kulübün malı olacak. Şunu da söylemek isterim 10 yıldır Fenerbahçe'nin gittiğim her deplasman her seyahette bütün masraflarımı kendi cebimden ödedim. Ama sen Hakan Bilal Kutlualp Anelka'yı getireceğim diye İngiltere'ye gittin dönüşte özel uçak parasını kulübe fatura ettin. Bu kulübe nasıl yönetici olduğunu unutma. Daha yönetici olmadığın dönemde Viyana'ya giderken uçakta tuvaletin üstünde oturuyordun. Bana o günleri tekrar konuşturtma."

Fenerbahçe Başkanı, Mayıs ayında yapılacak genel kurulda aday olup olmayacağını Nisan ayında yapılacak Divan Kurulu'nda açıklayacağını ifade ederek, "Bizim aday olup olmayacağımız ve seçime kimin girip girmeyeceiği belli değilken herkes kendi kendine gelin güvey oluyor. Biz aday olup olmayacağımızı bu konudaki düşüncülerimizi Nisan ayında yapılacak Divan Kurulu toplantısında herkese açıklayacağız. Adayların çok olması beni rahatsız etmez. Fenerbahçe meydanı herkese açıktır. Başkan veya yönetici olmak da herkesin hakkıdır. İsteyen bu görevlere gelebilir. Bu düşünceleri herkes Mayıs ayındaki genel kurulda ortaya koyar" şeklinde konuştu.


milliyet

Benzer Yazılar



Türkiye'nin en kaliteli Lig Tv sitesi.


www.tips-fb.com

0 yorum:

Yorum Gönder