www.superbahis77.com

13 Şubat 2009 Cuma

Beklenen gelişme Skibbe istifa etti.





Galatasaray yönetimi takımın teknik sorumluluğunu başka bir isme vermeyi düşündü. Galatasaray benim için önemli bir nokta idi...Bizim 2. yarı ile birlikte bazı önemli maçlarda iyi skorlar almamız gerekirdi...Galatasaray'da herkese teşekkür ederim. Tabii basın mensupları için de böyle sizlerde görevinizi agresif bir biçimde yapmanızı gerektiriyor.

Biz Lig'de bazı sonuçları almamız gerekirdi. Savunmada bazı istediğimiz kurguları oluşturamadık ancak iyi yaptığmız şeyler de oldu...Benim artık herkese başarılar dilemek takımımı da önce Bordeaux maçında başarılar dilemek ardından bundan sonraki maçlarda başarılar dilemekten başka seçenğim yok...

Aranızdan seçeceğiniz 5 kişinin sorusunu cevaplayacağım çok sorunuz olacaktır ama sadece 5 isim...

1-Sadece Kocaelispor yenilgisi mi neden? Hayır biz o maça kadar puanlar da kaybettik. İyi maçlar çıkarıp puanlar da aldık...

2-Neden Teknik Direktör? Bir hocanın kalmasını ve gitmesini kısa anlar belirliyor. Penaltıyı atsaydık şu anda burada bir açıklama yapmıyor olabilirdik. Sonuç çok önemli. Bu sonuçların Teknik Direktörlerin hayatnı ne kadar etkilidiğini dün gece ki maç da gösterdi...

3-Galatasaray'da çalışmak ve ayrılmak nasıl bir duygu? Yurt dışında çalışmak başka bir olay. Bazen bazı şeyle değiştiremiyorsunuz. Bazen takımın bazen ülkenin mantalitesi ön planda olabiliyor. Ben Galatasaray'da önemli bir tecrübe kazandığını düşünüyorum. Bu nedem değil ki bir daha yokum. Ben önemli tecrübelerimde takım çalıştıracağım...

4-Yönetim Skibbe'ye tebliği Ben yönetimin benimle çalışmak isteğini hissetim. Bazen bu durumlar maddiyata da takılabilir. Sonuç sadece sadece alınan kötü skorun neticesinde gelişen olaylardır...

5-Skibbe bırakırken önerilde bulundu mu geçen isimler de var Sonbaharda Feldkamp geldikten sonra biz iyi diyalog içerisinde idik. Kalli o zaman yaptığı açıklamada burada Teknik Direktör olarak bulunmadığını söylemişti bu isteğini yineleyecektir. Yönetim Bordeaux maçına çık demedi eğer Bordeaux maçında da bulun deseydi diğer maçlarda görevimin başında olmak isterdim. Çünkü benim mukaüvelem gereği sonuna kadar hizmette bulunmak prensibim

6-Skibbe hoşgörülü ve saygılı, peki oyuncular, İnsani açıdan takım benim düşünmediğim gibi çıkmadı...Ancak skorlar açısından hayal kırıklağına uğradım özellikke Kocaeli ve Antalya yenilgileri. Başarının anahtarı takım olarak iyi olmak ve skor üretmektir. Bizim takımımızın iyi bir kalitesi var. Disiplinli oynadığımız zaman iyiyiz. Biz yüksek seviyei iiy takımlara karşı daha başarılı olduk ancak ligde aynı başarıyı gösteremedik...

Benzer Yazılar



Türkiye'nin en kaliteli Lig Tv sitesi.


www.tips-fb.com

0 yorum:

Yorum Gönder