www.superbahis77.com

13 Şubat 2009 Cuma

Galatasaray - Bordeaux uefa kupası maçı izle

TAKIM DEFANSINI İYİ YAPMALIYIZ

Şu an için benim tek istediğim takımdan takım defansını iyi yapması. Bizim gerçekten çok değerli ve yetenekli hücum oyuncularımız var. Onların etkinlikleri de bizim için çok önemli.

GOURCUFF İYİ BİR OYUNCU AMA

Ben Bordeaux takımının hocası ile ilgili yorum yapmak istemiyorum. Hedefimiz turu geçmek. Gourcuff'ta iyi bir oyuncu. Ama sonuçta oynamayan bir oyuncunun yerine illa ki bir oyuncu oynayacak.

SKIBBE BANA HER TÜRLÜ BİLGİYİ VERECEĞİNİ SÖYLEDİ

Skibbe bana giderken "Benden takımla ilgili her türlü bilgiyi alabilirsin" demişti. Zaten Cevat hoca ile Boredeaux'un bir çok maçını oturduk izledik. Analiz ettik. Oyuncularımızla da bunları konuşuyoruz, konuşacağız. Önemli olan futbolcuların sahada bunları uygulaması.

TEK DÜŞÜNCEMİZ TURU GEÇMEK

Her kazandığınız maç oyuncunun performansını arttırabilir. Ya da kaybettiğiniz maç düşürebilir. Bunu bizler çok defa yaşadık. O yüzden kazandığımız takdir de morallerimizin yerine geleceğini düşünüyorum. Psikolojik olarak da buna hazırız. Tek düşüncemiz turu geçmek.

BLANC İLE 2 SENE ÖNCE GÖRÜŞMÜŞTÜM

Öncelikle Fransa'nın gelmiş geçmiş en büyük oyuncularından bir tanesiydi Blanc. Mili takımın kaptanlığını yapmış çok değerli bir oyuncuydu. 2 sene önce bir maç izlemeye gitmiştim Fransa'ya. İkinci ligde bir takımın sportif direktörüydü. Orada konuşmuştuk ayak üstü. Şimdi de Bordeaux'un başında başarı ile takımını yönetiyor. Ben de öyle ya da böyle takımımın başında bir maça çıkacaktım. Bu da Bordeaux maçı ile oldu. Galatasaray'da oyuncu iken de ilk maçım bir Avrupa kupası maçı olmuştu.

BU KADROYA TAKVİYELER YAPARAK ŞAMPİYONLAR LİGİ’Nİ BİLE KAZANABİLİRİZ

Galatasaray'a teknik direktör olmadan önce de söylüyordum. Galatasaray'ın çok iyi bir kadrosu olduğunu ve bu kadroyu koruyup üzerine iyi futbolcular koymaya devam ederse inanıyorum ki UEFA Kupası veya Şampiyonlar Ligi'nde kupayı da alabilir. Bu mevcut kadro iyi transferlerle kesinlikle kupalar alabilir.

OYUN FELSEFEM; TAKIM HALİNDE HÜCUM, TAKIM HALİNDE SAVUNMA

Oyun felsefem, takım halinde hücum, takım halinde savunma. Atak defanstan başlar. Defans ataktan başlar. Tabii ki benim yapımda olan bir şey agresiflik. Bunu da tabii ki takıma yansıtmak istiyorum. Ama bunun için de biraz zaman lazım.

ORAYI CEHENNEME ÇEVİRECEK OLAN TARAFTARDIR

Tabii ki stadı dolduracak taraftarlarımızın her zaman desteğine ihtiyacımız var. Orayı cehenneme çevirecek olan ilk olarak taraftardır. Onların pozitif destekleri ile biz de sahada elimizden gelen her şeyi yapacağımızı ve yaptıracağımızı biliyoruz. Biz takımımıza ritim ve heyecan kazandırmak için buradayız. Onun için geldik.

G.SARAY TEKNİK DİREKTÖRÜ OLARAK SAHAYA ÇIKACAĞIM İÇİN HEYECANLIYIM

Ben futbolcuyken de çok heyecanlıydım. Tabii ki o heyecanı şu anda daha fazla hissediyorsunuz. Çünkü takımımın başında teknik direktör olarak sahaya çıkacağım. Tabii ki maç başladıktan sonra heyecanınız diniyor. Önemli olan bunu takıma yansıtabilmek.

Benzer Yazılar



Türkiye'nin en kaliteli Lig Tv sitesi.


www.tips-fb.com

0 yorum:

Yorum Gönder